Tento formát reklamy se poprvé objevil v roce 2018 a postupně se stal dominantním a také nejoblíbenějším druhem mezi inzeráty. Dnes si bez něj prakticky neumíme představit dobře postavenou kampaň.
Mluvčí Google potvrdil, že tato změna nebude mít žádný vliv na to, jak jsou reklamy zobrazovány. Stávající rozšíření textové reklamy budou stále podporovány a budete je moc nadále také vytvářet. Poslední taková změna se stala před pár lety, když Google ukončil podporu klasických textových reklam a dal tak volnou cestu dnešním rozšířeným reklamám.
Je to logický a očekávaný krok Google v jeho cestě po naprosté automatizaci reklamy v Google Ads. Stejně jako v jiných oblastech tohoto PPC systému i zde chce Google, aby jeho algoritmy řešili vše za nás, PPC SPecialisty. Na oplátku slibuje více konverzí za lepší cenu. Kdy se dostaneme do doby, kdy PPC Specialista bude spíše konzultant a kromě psaní textů bude vše dělat robot? Tato budoucnost možná není tak vzdálená, jak se může zdát. Jaký na to máte názor?
Vláďa Nágl – Performance strategist Magnas Performance