Rakvice nedaleko Velkých Pavlovic si v posledních letech oblíbili nejen příznivci vína, ale i všichni, kteří se zajímají o personalistiku. Na HR konferenci se pravidelně sjíždějí specialisté z celé země, aby načerpali informace a aktuality z oboru a navázali nové vztahy. Naše agentura se věnovala tématu, jak budovat dobrou pověst zaměstnavatele v online prostoru.
Třetí ročník dvoudenní akce opět přilákal pestrou paletu zajímavých osobností z různých oblastí. Mezi dvěma stovkami účastníků byli odborníci z oblasti lidských zdrojů, zaměstnavatelé, freelance náboráři, specialisté na work-life balance, firemní kulturu, inkluzi a diverzitu, stejně jako specialisté na budování značky zaměstnavatele, interní komunikaci s pracovníky nebo využití umělé inteligence v HR praxi. Nechyběli ani zástupci státní správy, kteří se zabývali mimo jiné otázkou hodnoty práce.
Naše agentura zaujala místo na pódiu s přednáškou o důležitosti zapojení sociálních sítí do mediamixu v oblasti employer brandingu. Prezentace se ujali CEO skupiny Magnas Robert Renč a Business Director Petr Jelínek. Vysvětlili, že silný employer brand zvyšuje loajalitu nejen zákazníků, ale i zaměstnanců a pomáhá přilákat kandidáty, kteří sdílejí stejné hodnoty a cíle jako společnost. A přidali praktické příklady klientů, kterým naše agentura tyto služby poskytuje, jako je finanční skupina KAPITOL nebo automotive společnost Continental se sedmi pobočkami po celém Česku.
“Nemohli jsme si nechat ujít příležitost rozšířit obzory HR specialistům a poodkrýt něco z naší práce v této oblasti. Na konferenci jsem již podruhé. Kdybych měl vyzdvihnout jednu věc, pak je to nekonvenční přístup organizátorů a jedinečná atmosféra doprovázející účastníky po celou akcí,” říká Renč.
Čas mezi přednáškami jsme účastníkům konference zpříjemňovali pouťovými aktivitami, které jsou pro náš doprovodný program na obdobných akcích již typické. Návštěvníci si mohli na stánku vystřelit papírovou růži nebo si na kole štěstí vytočit jednu z hodnotných cen.
Uvolněná atmosféra konference dává jedinečnou příležitost pro spontánní networking například během vinných degustací za doprovodu cimbálovky. V průběhu celé akce byl dostupný také trh s lokálními výrobky. Návštěvníci si mohli odnést ručně malované hrnečky, levandulové výrobky nebo ochutnat zdravou limonádu z kombuchy značky Loklok.