Asamm Software
Locus Map

social media

Jak jsme vystřelili nové instalace
aplikace Locus Map o 65 % a snížili CPA o 35 %!

O klientovi

Asamm software s.r.o. je česká vývojářská firma s globálním dosahem, která stojí za aplikací Locus Map, špičkovým navigačním nástrojem pro outdoorové aktivity. Aplikace má více než 1 milion uživatelů po celém světě, včetně turistů, cyklistů, skialpinistů a záchranářských týmů. Hlavní výzvou bylo rozšířit počet instalací a zvýšit prodej předplatného.

Co byl náš úkol?

01

Zvýšit počet nových uživatelů, kteří si aplikaci stáhnou
a aktivně ji využijí.

03

Snížit náklady na akvizici (CPA) a zvýšit návratnost investic (ROAS).

02

Podpořit předplatné a jednotlivé služby aplikace.

Čeho jsme dosáhli

65%

Více nových instalací

V období duben až září 2023 jsme oproti roku 2022 navýšili počet nových uživatelů, kteří si nainstalovali aplikaci. V meziročním srovnání se objem nových instalací zvýšil o 50 %.

35%

Nižší cena za jednu instalaci

Správnou optimalizací v kombinaci s vhodnou kreativou jsme v období duben až září 2023 snížili cenu za jednu instalaci. V meziročním srovnání to činilo 25 %.

12x

Více revenue od nových uživatelů

V období duben až září 2023 jsme vygenerovali více než dvojnásobný revenue/výnos/zisk? od nových uživatelů, kteří si nainstalovali aplikaci.

88%

Vyšší návratnost investic

Podařilo se nám výrazně zefektivnit reklamní výdaje do akvizice nových uživatelů. Meziročně jsme zvýšili návratnost investic o 88 %, v sezónním období dokonce o 110 %.

Jak jsme to dokázali?

Precizní cílení na nové uživatele

Multikanálová PPC strategie

Neustálá optimalizace a testování

  • Zaměřili jsme se na nové uživatele Androidu.
  • Ukázali jsme jasnou hodnotu aplikace a výhody předplatného.
  • Personalizované sdělení pomohlo zaujmout správnou cílovou skupinu.
  • Kombinace vyhledávacích a display reklam.
  • Optimalizace pro App Install + ROAS, aby se maximalizovala návratnost.
  • Rozšíření kampaní na více než 10 trhů včetně Evropy, USA, Austrálie a Nového Zélandu.
  • Pravidelná analýza výkonu a okamžité úpravy strategií.
  • A/B testování kreativy a cílení podle dat a chování uživatelů.
  • Přizpůsobení reklam jednotlivým trhům pro vyšší efektivitu.

Zde jsme optimalizovali reklamu na instalace,
což vedlo k 65% nárůstu nových uživatelů.

Výzvy a jak jsme je zvládli

Různorodé trhy,
různá řešení

  • Lokalizace reklam a úprava kreativy podle regionálních specifik.
  • Nejlepší výsledky: Německo, Polsko, USA.

Neustálá optimalizace a testování

  • Udrželi jsme nízkou cenu za instalaci při současném růstu předplatitelů.
  • Pomohla nám detailní analytika a přesná optimalizace kampaní.

Máte projekt? Rádi vám pomůžeme.
Kontaktujte nás ještě dnes.