Google v rámci zvyšování bezpečnosti značky na webu, společnost Google oznámila přidání seznamů dynamických vyloučení, které inzerentům pomohou zjednodušit správu negativních umístění. 

Co je Dynamický vylučovací seznam

Seznamy dynamických vyloučení jsou seznamy vyloučení umístění, které se dynamicky aktualizují, aby se zjednodušila správa umístění. Tato funkce také umožňuje inzerentům přihlásit se do seznamů třetích stran a automaticky udržovat jejich vyloučení aktualizovaná pro trvalou ochranu značky. Cílem těchto seznamů je pomoci inzerentům chránit jejich reklamy před spuštěním vedle obsahu, který neodpovídá jejich značce. Seznamy dynamických vyloučení mohou zahrnovat webové stránky nebo celé domény a bude možné je nahrát v různých formátech. 

Použití a omezení

Jinými slovy, inzerenti mohou používat seznamy spravované třetími stranami, aniž by museli seznam sami aktualizovat. Jakmile se seznam dynamických vyloučení nahraje do účtu Google Ads, může inzerent naplánovat automatickou aktualizaci seznamu s doménami a webovými stránkami, které do něj přidá vlastník – například skupina třetí strany nebo agentura.

Účet může mít až 20 sdílených seznamů vyloučení s desítkami tisíc adres URL a domén na seznam. V současné době mohou inzerenti udržovat své vlastní seznamy vyloučení a podle potřeby je aktualizovat. Dynamické seznamy vyloučení umožní inzerentům využít odborné znalosti třetích stran, které udržují seznamy vyloučení, jako jsou advokační organizace a průmyslové skupiny.

Vladimír Nagl – Performance strategist Magnas Performance