Pro klienta z oblasti automotiv jsme spouštěli kampaně na získání nových zájemců o koupi automobilu a druhotně zvýšení povědomí brandu. K tomu účelu jsme použili reklamy lead ads. Ukázalo se, že grafická stránka reklamy může ovlivnit výkonnost více, než jste si dokázali představit.

Původně jsme pracovali s kreativou vlevo, která byla přímo v banneru doplněna i o text s call to action. Následně jsme doplnili i druhou kreativu, kdy jsme nafotili propagovaný vůz – v tomto případě DS 7 Crossback v „civilnějším“ provedení.  Banner byl kompletně bez textu a dělal dojem facebookového postu.

Výsledky byly jednoznačné.

Jak to tedy dopadlo?


Původní grafika    CPC     5,9 Kč              CTR    1,37%
Nová grafika         CPC     1,06 Kč            CTR    5,12%


V jiném případě jsme oproti sobě testovali lifestylovou vs produktovou kreativu. Jednalo se o kosmetický výrobek. Tipnete si, který vizuál více zaujal?

Výsledky:


Původní grafika    CPC     17,4 Kč           CTR    0,17%
Nová grafika         CPC     4,94 Kč           CTR    0,91%


I takhle zdánlivě drobné změny mohou mít zásadní vliv. Ušetřené peníze pak klient může investovat do dalších efektivně nastavených kampaní!

 


Adriana Suska
Social Media Strategist