Continental
Česká republika

social media

Jak jsme zvýšili interakci na kariérních
sociálních sítích Continental Česko o 173 %

O klientovi

Continental Česko je součástí nadnárodního koncernu Continental.
V sedmi závodech v ČR se vyrábí interiérová elektronika, palivové dopravní jednotky, řídicí jednotky motorů a převodovek, senzory, brzdové systémy, trysky ostřikovačů, čerpadla a další komponenty. Společnost se řadí mezi největší zaměstnavatele v Česku a klade důraz na inovace a technologický pokrok.

Co byl náš úkol?

01

Zajištění kompletní správy sociálních sítí Facebook a LinkedIn pro kariérní profil Continental Česko.

03

Vytvoření a optimalizace obsahu pro maximální zapojení cílové skupiny.

02

Zvýšení dosahu příspěvků a interakce uživatelů.

04

Koordinace regionálních HR týmů a zajištění konzistentní komunikace.

Čeho jsme dosáhli

3X

vyšší interakce

Zvýšili jsme téměř 3x interakci s obsahem na FB (engagement rate +173%)

2X

více komentářů

Zvýšili jsme 2x interakci s obsahem na FB v podobě komentářů (engagement rate +101%)

2X

více sdílení

Zvýšili jsme téměř 2x interakci
s obsahem na FB v podobě sdílení (engagement rate +80%)

Jak jsme to dokázali?

Cílená a kreativní strategie obsahu

Grafika, copywriting
a PPC pod jednou střechou

Neustálé testování
a optimalizace

  • Ve spolupráci s klientem jsme vytvořili publikační plán.
  • Zaměřili jsme se na různorodý a atraktivní obsah: pracovní nabídky, zaměstnanecké příběhy, novinky z výroby i CSR aktivity.
  • Přizpůsobili jsme texty i vizuály specifikům jednotlivých platforem.
  • Navrhli jsme a vytvořili grafiku pro jednotlivé příspěvky.
  • Připravili jsme chytlavé texty a relevantní popisky.
  • Optimalizovali jsme placenou propagaci pro maximální dosah a engagement.
  • Analyzovali jsme výkon příspěvků a na základě dat upravovali strategii.
  • Zaměřili jsme se na interakci uživatelů a přizpůsobovali styl komunikace.

Zvládnuté výzvy

Jednou z hlavních výzev bylo zapojit širší publikum a motivovat lidi, aby aktivněji komentovali a sdíleli obsah. To jsme dosáhli nasazením tematických kampaní, jako například série „Ženy v automobilismu“, která vyvolala širokou odezvu a přiměla mnoho uživatelů ke komentářům. Úspěch této série nás inspiroval k vytváření dalších tematických seriálů, které přináší pozitivní vnímání značky jako progresivního a inkluzivního zaměstnavatele.

Ukázka obsahu pro sociální sítě

Máte projekt? Rádi vám pomůžeme.
Kontaktujte nás ještě dnes.