Co Vám PPC analýza reklamy přinese
- Konkrétní představu o tom, jak si Vaše PPC reklama stojí, kde máte silné stránky a kde je naopak prostor pro vylepšení.
- Detailní doporučení, co můžete v kampaních změnit.
- Analýza konkurence napříč několika marketingovými platformami (Google Ads, Ahrefs, atd.).
- Doporučení dalšího cílení, klíčových slov, atd.
- Návrhy dalších reklamních textů a kreativ.
- Odhad nárůstu výkonu na základě Vašich cílů po zapracování našich doporučení.
Jaké jsou naše zkušenosti a know-how
Každou analýzu Vaší PPC reklamy zpracovává odborník v daném segmentu, aby jste získali co možná nejvíce informací od Každou analýzu vaší PPC reklamy zpracovává odborník v daném segmentu, takže získáte maximum detailních informací. Pokud máte eshop, analýzu zpracuje naše specialistka na eshopy Lenka Brejšková. Na mobilní aplikace a fintech je odborník Dominik Stehno, který má zkušenosti například z českého Avastu. Na leadové a brandové kampaně se specializuje vedoucí Performance týmu Vladimír Nagl, který se PPC reklamě intenzivně věnuje 12 let. Více o našich specialistech se dozvíte níže.
Lenka Brejšková – Senior PPC Specialist
Praxe: 4 roky
Specializace: E-shopy a zbožové srovnávače
Reference: EQUA Bank, Lexxus, Bergam, FAN Sladidla, atd.
Dominik Stehno – Performance Marketing Specialist
Praxe: 4 roky
Specializace: Aplikace a výkonové kampaně
Reference: Avast, Domanský, Dotykačka, Markeeta, Obchod zdravě, Arcus City, atd.
Vladimír Nagl – Performance Teamleader
Praxe: 12 let
Specializace: Leadové a brandové kampaně, Analytika
Reference: Makro, Zaplo, AAA Auto, UNIQA, Moneta, Gran Moravia, Central Group, Plzeňský Prazdroj, atd.
Co analýza PPC reklamy obsahuje
Uvědomujeme si, že každá firma je unikátní, a podle toho přistupujeme i k PPC analýze. Nesnažíme se najít chyby za každou cenu, spíše zhodnotíme aktuální nastavení a doporučíme další vylepšení s ohledem na vaše cíle. Snažíme se najít případné rezervy a zároveň vyzdvihnout silné stránky vašich kampaní. Naším společným cílem je zefektivnit PPC reklamu a přinést vaší formě více zákazníků za nižší cenu.
Součástí PPC analýzy je mimo jiné:
- Detailní zhodnocení kampaní ve vyhledávání, včetně všech přidružených veličin (správná klíčová slova a cílení, práce s vyhledávacími dotazy a vylučujícími slovy, relevance, atd)
- Detailní zhodnocení kampaní ve vyhledávání, včetně všech přidružených veličin (správná klíčová slova a cílení, práce s vyhledávacími dotazy a vylučujícími slovy, relevance atd.)
- Zhodnocení textů a kreativ z hlediska výkonnosti a prodejního potenciálu (relevance textů, proklikovost, práce s firemními benefity atd.)
- Detailní analýza konkurence – Na jaká slova se potkáváte v aukci, jejich strategie a rozdíly, další klíčová slova, která konkurence používá atd.
- Práce s feedovými kampaněmi – Inzerujete na zboží, které je dostupné? Pracujete s cenou zboží v reklamách? Tyto a další otázky vám rádi zodpovíme.
- Využití potenciálu reklamních systémů – Vlastní seznamy zákazníků, data-driven atribuce, hard a soft konverze, pokročilý remarketing a další faktory vám mohou přinést další zákazníky. Nepřicházíte o ně?
- Segmentace remarketingu – Rozlišujete, kolikrát byl uživatel na webu a co mu říkáte? Otestujeme i další nastavení pro maximální výkon kampaní.
- Konkrétní návrhy na vylepšení stávajících prvků reklamy
- Odhad navýšení výkonu po aplikaci našich doporučení (transakce, tržby, leady, CPA atd.)