Náš blog
Opt-in Cookies a co změnit na svém webu od nového roku
Bezpečnost na internetu a sbírání dat uživatelů je dlouhodobě palčivé téma, které nelze jednoduše uchopit. Po zavedení GDPR, Opt-out cookies a po změnách souhlasu se zpracováním cookies v iOS 14 nás od ledna 2022 čeká další a mnohem dramatičtější omezení sledování...
Responzivní reklamy ve vyhledávání jsou nyní jako defaultní v Google Ads, potvrdil Google
Tento formát reklamy se poprvé objevil v roce 2018 a postupně se stal dominantním a také nejoblíbenějším druhem mezi inzeráty. Dnes si bez něj prakticky neumíme představit dobře postavenou kampaň. Mluvčí Google potvrdil, že tato změna nebude mít žádný vliv na to, jak...
Facebook reklama: Co změnil update na iOS14 a proč by Vás to mělo zajímat
Jablečná aktualizace iOS14 nepřinesla jen plno užitečných novinek a vylepšení, ale také velké změny v oblast sbírání dat o uživatelích, soukromí a v neposlední řadě rozdmýchala nevraživost mezi Facebookem a Applem. Samotný Facebook se k situaci vyjádřil následovně:...
Jen třetina vyhledávání na Google končí na webu, aneb kam se ztrácí Váš traffic.
Vyhledávač Google je tu s námi již pěkných pár let. Za tu dobu si vydobyl světovou nadvládu a i poslední zbytky vzdoru v podobě našeho tuzemského Seznamu postupně slábnou. Google se zkrátka stal součástí naší doby a online životů. Google se dlouhodobě snažil a nadále...
Aktuální novinky v Google Ads a Sklik
Každý měsíc přijde Google s různými vylepšeními. Ať z hlediska vylepšení či různorodých funkcí, které zahýbou s celkovým nastavením kampaní. V dnešním článku se podíváme na nejzajímavější novinky minulého měsíce, které by se vám mohly v PPC hodit. Nepřeskočitelná...
Budujme spolu brand new world v době postvirové
Čas si konečně detailně zmapovat značku, produkt, konkurenci, zákazníka je tady! Už tedy opravdu, teď, ne jindy, ne za rok, „až bude čas“. On totiž už být nemusí, lepší to udělat dřív, než se pustíte do větší komunikace směrem k zákazníkům.
Experimentujte s vizuály. Vyplatí se to!
Pro klienta z oblasti automotiv jsme spouštěli kampaně na získání nových zájemců o koupi automobilu a druhotně zvýšení povědomí brandu. K tomu účelu jsme použili reklamy lead ads. Ukázalo se, že grafická stránka reklamy může ovlivnit výkonnost více, než jste si dokázali představit.
Jsme mistři! Jak na obsahovou síť Skliku…
Jedním z nástrojů PPC je obsahová síť Skliku (Seznam.cz), kdy právě za práci pro naše klienty nás Seznam ocenil titulem „Mistři obsahové sítě“. Znakem pravého mistra je umět se o své zkušenosti podělit.