Náš blog
Google Analytics Universal končí. Jste připraveni?
Nástup Google Analytics 4 v roce 2023 znamená konec podpory předchozí verze GA. Pokud ještě nemáte zálohovaná data z GA Universal, je nejvyšší čas se do toho pustit, abyste o ně nepřišli. Poradíme vám, jak na to. Data o vašem webu se od 1. 7. 2023 ukládají pouze do...
Marketing Festival 2024 je za námi. Co jsme si z něj odnesli?
Předposlední únorový týden se Brno proměnilo ve zlatou loď marketingu. A my jsme u toho nemohli chybět, zvláště když jsme letos již potřetí zaujali pozici partnera festivalu. Ještě plni dojmů přinášíme pár postřehů z paluby i z podpalubí, kde jsme rozložili náš Magnas...
Jsme partnerem Marketing Festival. Přivezeme i pouť
Už stříháme metr. Jen pár dní zbývá do Marketing Festivalu v Brně, jehož jsme hrdým partnerem. Od úterý 20. 2. do čtvrtka 22. 2. se můžeme potkat v Janáčkově divadle a užít si odbornou i neformální část devátého ročníku této legendární akce. Marketingová top akce...
Do nového roku jsme vstoupili silnější. Spojili jsme se s KNOWLIMITS
Jak už proběhlo v lednu médii, udála se u nás v Magnas těsně před Vánoci zásadní transakce. Spojili jsme své cesty se skupinou KNOWLIMITS, a získali jsme tak silného partnera pro další růst a rozvoj služeb. Česká mediální skupina KNOWLIMITS, která se pravidelně...
Google oznámil novinku – Dynamický vylučovací seznam
Google v rámci zvyšování bezpečnosti značky na webu, společnost Google oznámila přidání seznamů dynamických vyloučení, které inzerentům pomohou zjednodušit správu negativních umístění. Co je Dynamický vylučovací seznam Seznamy dynamických vyloučení jsou seznamy...
Google FloC
Přinášíme krátké shrnutí toho, co zatím víme o připravované změně v cookies třetích stran odpovědi Google v podobě a Google FloC. Co je Google FloC Ochrana soukromí je i nadále velkým problémem. Reklamní platformy i prohlížeče podnikají kroky ke zlepšení...
Facebook reklama: Co změnil update na iOS14 a proč by Vás to mělo zajímat
Jablečná aktualizace iOS14 nepřinesla jen plno užitečných novinek a vylepšení, ale také velké změny v oblast sbírání dat o uživatelých, soukromí a v neposlední řadě rozdmýchala nevraživost mezi Facebookem a Applem. Samotný Facebook se k situaci vyjádřil následovně:...
Specialisté z Magnas provedou analýzu vaší PPC reklamy
Co Vám PPC analýza reklamy přinese Konkrétní představu o tom, jak si Vaše PPC reklama stojí, kde máte silné stránky a kde je naopak prostor pro vylepšení.Detailní doporučení, co můžete v kampaních změnit.Analýza konkurence napříč několika marketingovými platformami...