Hl. Město Praha
kreativa social media
Jak jsme ukázali Pražanům, že evropské fondy
mění jejich město k lepšímu

O klientovi
Praha se díky evropským fondům mění k lepšímu, a my jsme pomohli tuto změnu přiblížit jejím obyvatelům. Operační program Praha – pól růstu ČR (OP PPR) podpořil v letech 2014–2020 projekty v oblasti inovací, dopravy, úspor energie, sociálního začleňování a vzdělávání. Naším cílem bylo ukázat, že tyto projekty nebyla jen čísla na papíře, ale reálné iniciativy. Pomocí kreativních formátů a jasných sdělení jsme přinesli srozumitelný pohled na to, jak evropské fondy přispívají k lepší Praze.



Co byl náš úkol
01
Zvýšit povědomí o konkrétních projektech podporovaných z OP PPR a jejich přínosu široké veřejnosti.
04
Zajistit multikanálovou kampaň s efektivním dosahem.
02
Informovat obyvatele Prahy o výsledcích programu pomocí různých formátů.
03
Podpořit propagaci geolokační hry spuštěné u příležitosti českého předsednictví v Radě Evropy.
05
Připravit a distribuovat 40stránkovou tištěnou brožuru shrnující všech 18 projektů podpořených v daném programovém období.
Jak jsme podpořili zapojení veřejnosti?
79%
Srozumitelnost
Z kvantitativního výzkumu agentury STEM/MARK (říjen 2022) vyplývá, že informační kampaň OP PPR byla srozumitelná přibližně pro 4/5 (79 %) dotázaných.
8
Formátů
Během zhruba 15 měsíců vzniklo v rámci každé z devíti kampaní na podporu Operačního programu Praha – pól růstu ČR osm unikátních výstupů, a to v printu, video i audio formátu.
9
Projektů
Komplexní kampaň představila různými způsoby různým cílovým skupinám Pražanů devět vybraných projektů podpořených z OP PPR.
Jak jsme to dokázali?
Kreativní koncept a vizuální identita
Multikanálová komunikace
Výroba audio –
vizuálního obsahu
- Připravili jsme sérii vizuálů, které originálním způsobem představily devět vybraných projektů OP PPR.
- Každý vizuál spojil tvář představitele projektu s barevným grafickým prvkem, který symbolizoval oblast, na kterou měl projekt vliv.
- Zaměřili jsme se na reprezentaci různých generací a sociálních skupin, aby si každý našel svůj příběh a snadno se s ním ztotožnil.
- Tištěná reklama – články v deníku Metro.
- Online bannery a sociální sítě – dynamická propagace obsahu.
- Podcasty a rozhlasové spoty – zvýšení dosahu pomocí audio formátů.
- Videoprodukce – reportáže a videospoty na klíčových platformách.
- Připravili jsme a natočili videospoty a reportáže na různých lokacích po celé Praze.
- Pečlivě jsme se věnovali postprodukci a optimalizaci obsahu pro maximální dopad.
Výzvy a jak jsme je zvládli

Sjednocení komunikace
napříč devíti projekty
- Použili jsme konzistentní vizuální prvky.
- Podařilo se nám srozumitelně sdělit, jak jednotlivé projekty zlepšují život v Praze.
Propagace geolokační hry
- Kreativně jsme podpořili zapojení obyvatel Prahy.
- Efektivně jsme zapojili interaktivní prvky pro širší oslovování cílové skupiny.
Máte projekt? Rádi vám pomůžeme.
Kontaktujte nás ještě dnes.