#social media
Continental Česká republika
Continental Česko je součástí nadnárodního koncernu Continental. Hlavní sídlo české části firmy je v Jičíně, výrobní závody se nacházejí v Adršpachu, Brandýse nad Labem, Frenštátě pod Radhoštěm, Jičíně, Otrokovicích, Trutnově a ve vývojovém centru v Ostravě. Společnost se řadí k největším zaměstnavatelům u nás. Závody v ČR vyrábí interiérovou elektroniku, palivové dopravní jednotky, řídící jednotky motorů a převodovek, senzory, brzdové systémy, trysky ostřikovačů, čerpadla a další.
3x
vyšší interakce
Zvýšili jsme téměř 3x interakci s obsahem na FB (engagement rate +173%)
2x
více komentářů
Zvýšili jsme 2x interakci s obsahem na FB v podobě komentářů (engagement rate +101%)
2x
více sdílení
Zvýšili jsme téměř 2x interakci s obsahem na FB v podobě sdílení (engagement rate +80%)
Na čem jsme se domluvili s klientem
Naším úkolem bylo a stále je zajištění správy sociálních sítí Facebook a LinkedIn pro kariérní profil Continental Česká republika. Jde o kompletní přípravu příspěvků na FB a LInkedIn – tvorba postplánu v součinnosti s klientem, texty, grafické práce, produkce příspěvků; nastavení propagace jednotlivých příspěvků a optimalizace jejich zásahu; koordinace a zajištění ad-hoc požadavků centrály i pěti poboček v regionech. Na náš popud se konají pravidelné “redakční” schůzky se zástupci všech českých poboček, které oběma stranám usnadňují práci a šetří čas.
Cílem kampaně je budovat employer brand, a tím zvýšit atraktivitu značky pro zaměstnance a potenciální budoucí zaměstnance; dále představovat CSR aktivity, abychom zvýšili povědomí o značce i u širší veřejnosti a aktivně komunikovat také mimo skupinu stávajících zaměstnanců, kteří doposud tvořili hlavní sledující kariérního profilu.
Využili jsme také potenciál silné mezinárodní společnosti a část vhodných globálních příspěvků jsme s citlivostí a ohledem na specifika kulturních dimenzí adaptovali pro český kariérní profil.
Zastřešující sdělení, které jsme nabídli klientovi: Lidé v Continentalu dostávají možnost dělat smysluplnou práci s přesahem. Každý den se zde píší vzrušující příběhy: O tom, co za sebou zanechávají zaměstnanci, o technologiích, iniciativách, společných hodnotách. Tím se zasazuje každodenní práce lidí do širšího, smysluplného kontextu a je pro ně hmatatelnější.
Čeho jsme dosáhli
Kromě obsahových kvantitativních cílů jsme měřili také další ukazatele, které nám indikovaly kvalitu publikovaného obsahu:
- Engagement: ukazatel atraktivity obsahu, který tvoříme pro cílovou skupinu;
- Reach příspěvků a stránky: ukazatel dosahu obsahu, který tvoříme;
- Cenu za zásah (CPM) a engagement (CPC).
Přesným cílením a volbou typu obsahu se nám daří oslovovat relevantní cílovou skupinu, zvyšovat zapojení, motivovat ke komentování obsahu a sdílení příspěvků. Vzhledem k úspěšnosti série příspěvků na téma “ženy v automobilismu” chystáme ve spolupráci s klientem další tématické seriály.
Na čem jsme se domluvili s klientem
Naším úkolem bylo a stále je zajištění správy sociálních sítí Facebook a LinkedIn pro kariérní profil Continental Česká republika. Jde o kompletní přípravu příspěvků na FB a LInkedIn – tvorba postplánu v součinnosti s klientem, texty, grafické práce, produkce příspěvků; nastavení propagace jednotlivých příspěvků a optimalizace jejich zásahu; koordinace a zajištění ad-hoc požadavků centrály i pěti poboček v regionech. Na náš popud se konají pravidelné “redakční” schůzky se zástupci všech českých poboček, které oběma stranám usnadňují práci a šetří čas.
Cílem kampaně je budovat employer brand, a tím zvýšit atraktivitu značky pro zaměstnance a potenciální budoucí zaměstnance; dále představovat CSR aktivity, abychom zvýšili povědomí o značce i u širší veřejnosti a aktivně komunikovat také mimo skupinu stávajících zaměstnanců, kteří doposud tvořili hlavní sledující kariérního profilu.
Využili jsme také potenciál silné mezinárodní společnosti a část vhodných globálních příspěvků jsme s citlivostí a ohledem na specifika kulturních dimenzí adaptovali pro český kariérní profil.
Zastřešující sdělení, které jsme nabídli klientovi: Lidé v Continentalu dostávají možnost dělat smysluplnou práci s přesahem. Každý den se zde píší vzrušující příběhy: O tom, co za sebou zanechávají zaměstnanci, o technologiích, iniciativách, společných hodnotách. Tím se zasazuje každodenní práce lidí do širšího, smysluplného kontextu a je pro ně hmatatelnější.
Čeho jsme dosáhli
Kromě obsahových kvantitativních cílů jsme měřili také další ukazatele, které nám indikovaly kvalitu publikovaného obsahu:
- Engagement: ukazatel atraktivity obsahu, který tvoříme pro cílovou skupinu;
- Reach příspěvků a stránky: ukazatel dosahu obsahu, který tvoříme;
- Cenu za zásah (CPM) a engagement (CPC).
Přesným cílením a volbou typu obsahu se nám daří oslovovat relevantní cílovou skupinu, zvyšovat zapojení, motivovat ke komentování obsahu a sdílení příspěvků. Vzhledem k úspěšnosti série příspěvků na téma “ženy v automobilismu” chystáme ve spolupráci s klientem další tématické seriály.
Naše další projekty
Hl. Město Praha
Locus Map
#peformance