#online performance
Asamm software - Locus Map
Locus Map
Aplikace Locus Map je dílem české vývojářské firmy Asamm software s.r.o.
Nabízí širokou škálu map pro různé outdoor aktivity. Aktivně ji využívá přes 1 mil. nadšených uživatelů po celém světě, zejména turisté, cyklisté, skialpinisté, ale také záchranářské týmy neb o potápěči. Doposud byla aplikace ke stažení pouze uživatelům Android operačního systému.
65%
více nových instalací
V období duben až září 2023 jsme oproti roku 2022 navýšili počet nových uživatelů, kteří si nainstalovali aplikaci. V meziročním srovnání se objem nových instalací zvýšil o 50 %.
35%
nižší cena za jednu instalaci
12x
více revenue od nových uživatelů
V období duben až září 2023 jsme vygenerovali více než dvojnásobný revenue/výnos/zisk? od nových uživatelů, kteří si nainstalovali aplikaci.
88 %
vyšší návratnost investic
Na čem jsme se domluvili s klientem
Cílem kampaně bylo navýšit objem nových uživatelů, kteří si stáhnou aplikaci a budou ji aktivně využívat a zároveň si zakoupí některou z verzí předplatného nebo jednotlivé služby. Sledovanými a vyhodnocovanými parametry jsou přitom nové instalace, cena za instalaci (CPA) a návratnost investice (ROAS).
Jak jsme postupovali
Produkt zatím stále prochází vývojem a změnami, které limitují plnohodnotné zapojení veškerých marketingových aktivit. Zaměřili jsme se na zcela nové potenciální uživatele s operačním systémem Android, kterým jsme nabídli aplikaci ke stažení s možností zakoupení některé verze předplatného.
Primárním komunikačním kanálem byly PPC reklamy ve vyhledávání a display formáty v obsahové síti. Hlavní optimalizace na App Install v kombinaci ROAS.
Čeho jsme dosáhli
Hlavním parametrem pro vyhodnocení celkové výše investic v každém měsíci byly návratnost investice.
Výsledky jsme sledovali a porovnávali v rámci celého roku i z pohledu sezóny, která je v této kategorii spadá do období duben až září. Podařilo se nám výrazně zefektivnit reklamní výdaje a doručit signifikantně lepší výsledky, a to jak z pohledu počtu nových instalací aplikace, tak objemu revenue od nových uživatelů.
Kampaně jsme realizovali na více než 10 trzích, kromě evropských států i v USA. Testy probíhaly také v Austrálii a Novém Zélandu. Kromě domovské České republiky se nám nejlépe dařilo u sousedů v Německu a Polsku.
Na čem jsme se domluvili s klientem
Cílem kampaně bylo navýšit objem nových uživatelů, kteří si stáhnou aplikaci a budou ji aktivně využívat a zároveň si zakoupí některou z verzí předplatného nebo jednotlivé služby. Sledovanými a vyhodnocovanými parametry jsou přitom nové instalace, cena za instalaci (CPA) a návratnost investice (ROAS).
Jak jsme postupovali
Produkt zatím stále prochází vývojem a změnami, které limitují plnohodnotné zapojení veškerých marketingových aktivit. Zaměřili jsme se na zcela nové potenciální uživatele s operačním systémem Android, kterým jsme nabídli aplikaci ke stažení s možností zakoupení některé verze předplatného.
Primárním komunikačním kanálem byly PPC reklamy ve vyhledávání a display formáty v obsahové síti. Hlavní optimalizace na App Install v kombinaci ROAS.
Čeho jsme dosáhli
Hlavním parametrem pro vyhodnocení celkové výše investic v každém měsíci byly návratnost investice.
Výsledky jsme sledovali a porovnávali v rámci celého roku i z pohledu sezóny, která je v této kategorii spadá do období duben až září. Podařilo se nám výrazně zefektivnit reklamní výdaje a doručit signifikantně lepší výsledky, a to jak z pohledu počtu nových instalací aplikace, tak objemu revenue od nových uživatelů.
Kampaně jsme realizovali na více než 10 trzích, kromě evropských států i v USA. Testy probíhaly také v Austrálii a Novém Zélandu. Kromě domovské České republiky se nám nejlépe dařilo u sousedů v Německu a Polsku.
Naše další projekty
Hl. Město Praha
Continental ČR
#social media