Pro klienta z oblasti automotiv jsme spouštěli kampaně na získání nových zájemců o koupi automobilu a druhotně zvýšení povědomí brandu. K tomu účelu jsme použili reklamy lead ads. Ukázalo se, že grafická stránka reklamy může ovlivnit výkonnost více, než jste si dokázali představit.
Původně jsme pracovali s kreativou vlevo, která byla přímo v banneru doplněna i o text s call to action. Následně jsme doplnili i druhou kreativu, kdy jsme nafotili propagovaný vůz – v tomto případě DS 7 Crossback v „civilnějším“ provedení. Banner byl kompletně bez textu a dělal dojem facebookového postu.
Výsledky byly jednoznačné.
Jak to tedy dopadlo?
Původní grafika CPC 5,9 Kč CTR 1,37%
Nová grafika CPC 1,06 Kč CTR 5,12%
V jiném případě jsme oproti sobě testovali lifestylovou vs produktovou kreativu. Jednalo se o kosmetický výrobek. Tipnete si, který vizuál více zaujal?
Výsledky:
Původní grafika CPC 17,4 Kč CTR 0,17%
Nová grafika CPC 4,94 Kč CTR 0,91%
I takhle zdánlivě drobné změny mohou mít zásadní vliv. Ušetřené peníze pak klient může investovat do dalších efektivně nastavených kampaní!